Małe info:

Chcesz współpracować, lub jakieś pytania. Pisz na adres : mypolyvore92@wp.pl
Jeśli chcesz coś mi polecić rób to w komentach:)Uważasz że mój blog jest nawet spoko? Poleć w google i napisz mi maila Uwaga! Teraz każdy może dodawać komentarze!
,Dziękuje:
anka92

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Stardoll spontan xD

Rzadko piszę posty. Pomyślałam że zrobię coś nowego ;) Czasami wchodzę na stardoll, gdyż lubię sama dobierać ubrania, fryzury itp. Zrobiłam więc metamorfozę Lila2285 . Zapraszam do komentowania i oceniania stylizacji :*

# Bardzo ładnie dobrałaś kurtkę i buty, ale sukienka w ogóle nie przypadła mi do gustu (nie wiem jak tobie). Masz ładną fryzurę, do której powinnaś dopasować swój styl. Mieszasz Rock z elegancją. Nie mówię że to bardzo źle ale czasami wychodzi kicha. Masz troszkę mało dodatków, ale zawsze można coś wymyślić. Ocena : 6,5/10

# Zmieniłam twój styl na trochę delikatniejszy. Zastanawiałam się tu nad spodniami galaxy, które masz w szafie ale stwierdziłam, że ładniej do twojej fryzury będzie styl elegancki, i stonowany. Stylizacja jednak nie jest strasznie jasna, jedynie bluzeczka z kołnierzykiem dodaje uroku.


Nie mam żadnych zarzutów do tego makijażu ;)


Zmieniłam makijaż na trochę bardziej zimowy i mocniejszy :) Fryzurę zostawiłam bo uważam że idealnie ci pasuje :D













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz