Małe info:

Chcesz współpracować, lub jakieś pytania. Pisz na adres : mypolyvore92@wp.pl
Jeśli chcesz coś mi polecić rób to w komentach:)Uważasz że mój blog jest nawet spoko? Poleć w google i napisz mi maila Uwaga! Teraz każdy może dodawać komentarze!
,Dziękuje:
anka92

wtorek, 21 sierpnia 2012

Moje nowe zestawy!

Oto moje dwa nowe zestawy. Polecam użytkowniczkę polyvore as899. Robi naprawdę świetne Kolekcje.
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=pl&id=56883329
http://www.polyvore.com/oh_mather_please/set?id=56735673#stream_box
Cóż ja mogę o nich napisać? Mój umysł i fantazja pracowały inaczej gdy robiłam te zestawy. Byłam bardziej i mniej szalona. Taka normalna kolekcja czy zestaw. Tak jakoś całkowicie różnią się od innych moich zestawów, oczywiście mentalnie (w moich odczuciach). Inspiracją do zestawów, był właśnie wyraz spokój i elegancja, to dwa wyrazy ale pomińmy ten szczegół. To właśnie one sprawiały że mój umysł nie do końca szedł w parze z fantazją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz