Małe info:

Chcesz współpracować, lub jakieś pytania. Pisz na adres : mypolyvore92@wp.pl
Jeśli chcesz coś mi polecić rób to w komentach:)Uważasz że mój blog jest nawet spoko? Poleć w google i napisz mi maila Uwaga! Teraz każdy może dodawać komentarze!
,Dziękuje:
anka92

czwartek, 19 lipca 2012

Nocne Natchnienie! :P

Wczoraj nocowałam u przyjaciółki. Było fajnie, bla, bla! Nie będę opisywać szczegółów, tu nie o to chodzi. Gdy o 4 nad ranem próbowałam zasnąć, wpadł mi do głowy pomysł na projekt. Początkowo nie myślałam w ogóle o Polyvore, ale potem jakoś tak. Myślę, żeby stworzyć coś takiego mieszanego! Trochę  american, rock i.t.d
Na pewno wyślę link, czy dziś (?) nie wiem, ale wiem że wyślę:) Mam mało Likesów Jeśli możecie załóżcie sobie konto. Nic trudnego z zabawa na MaXa. Odwiedzajcie mnie Prosęę:* Z góry Naprawdę dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz